štvrtok 4. februára 2016

I found an old polaroid!


Nedávno som sa s mamkou rozprávala o polaroidoch, aké sú originálne a jedinečné. Ona mi na to odpovedala, že si spomína, že v detstve mali aj oni doma polaroid a že tu je ešte nejaká šanca, že by sme ho mohli niekde nájsť. Tak teda sme s mamkou išli ku babke a spýtali sa či nevie kde by sme ho mohli nájsť, a predstavte si, ona ho mala v založený v šuflíku, a chcela ho už vyhodiť. No ja som z toho bola taká šťastná, že si to ani neviete predstaviť! Ešte viac ma to teší, keď viem že s tým fotila ešte aj moja babka, a je to taký vintage kúsok. Väčšina by si myslela, že už je hodný do šrotu, no ja si oveľa viac cením kúsky, ktoré majú aj svoju históriu :) No lenže natrafili sme na jeden malý problém. Kde zohnať filmy? Predstavte si, že na Slovensku nieje ani jeden jediný kamenný obchodík s filmami pre polaroidy. Mali sme vážne veľký problém zohnať ich, no nakoniec sme našli jeden maličký obchodík v centre Prahy, kde dokonca predávajú aj staré polaroidy a lomo fotoaparáty :) Tento obchodík bol moja spása! Celý proces fotenia je veľká šou :) Vždy sa pri fotení s polaroidom atomaticky spustí blesk, počuť ako vo vnútri pracuje a nakoniec zlatý bod programu- vyjde fotka :) Cítim sa ako keby som sa vrátila v čase späť o takých 50 rokov, a aj výsledná fotografia tak vyzerá...












Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára