sobota 27. februára 2016

Friends are everything!


          Som veľmi vďačná za priateľov ktorých mám,  sú tu pre mňa vždy a nezradia,  potešia keď mi je smutno, pochopia, nájdu riešenie na všetky problémy, a vždy si nájdu čas aj keď len na pár minút :) Praví priatelia vždy podržia, vždy budú stáť na vašej strane, aj keby sa dialo čokoľvek. Bez nich si môj život ani len neviem predstaviť!
          Dneska sme sa rozhodli, že sa pôjdeme poprechádzať po meste, a keď nájdeme nejaké pekné prostredie pre fotky, pofotíme sa. A našli sme super prostredie, prekrásne grafity na stenách budov :) Pri fotení sme zažili kopec srandy, a užili sme si to!

          I'm very thankful for friends that I have, they're always for me here, they'll make me happy when I'm sad, they find solution for every problem that I have, and they always find some time to meet, even if it's only for few minutes :) True friends will always stay on your side, even if anything happens. I can't even imagine my life without them!
          Today, we decided to walk a little bit in city, and we found some really nice grafitti walls, so we had to take some pictures together :) We had a lot of fun, and we enjoyed it!











Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára