utorok 5. januára 2016

Unique hot chocolate and gingerbreads

 Už ma prestáva baviť robiť veci tak ako ostatný, tak ako každý rok, a rozhodla som sa že to nejak zmením. Tak som si otvorila Pinterest, hľadala som, hľadala, až som našla pár inšpiratívnych obrázkov, ktoré vo mne znova prebudili chuť do tvorenia, inovovania, a oživovania starých, a tradičných vecí. Keď som sa večer vrátila z chladnej zimnej prechádzky, povedala som si že by mi bodol nejaký teplý nápoj. Myslím, že väčšina z nás si dáva do horúcej čokolády aj šľahačku navrch, tak prečo to trošku neinovovať? Toto diy sa stalo mojim najobľúbenejším aj kvôli tomu že je to vážne hrozne jednoduché, rýchle, efektné a zaručene sa podarí :) V dnešnom príspevku vám ukážem aj ako som tento rok ozdobila perníky :)





Na výrobu šľahačkových vločiek budeme potrebovať: šľahačku (môžte použiť aj šľahačku zo spreja, no ja určite odporúčam kúpiť si smotanu na šľahanie, a doma si ju vyšľahať na šľahačku :), malý plech, formičky na vykrajovanie perníkov a môj tip je škorica :)
Postup je naozaj veľmi jednoduchý a efektný, nemáte na tom čo pokaziť, takže úspech je zaručený :)
Vlastne ide len o to, aby ste si niečim ozvláštnili obyčajné kakao alebo horúcu čokoládu. Chuť nieje ničím iná, ako normálna šľahačka :) Ak chcete, tak si môžte vyrobiť viacero tvarov ako ja, aby som využila celú šľahačku, a keď budem mať chuť, tak len vyberiem z mrazáku a hodím do kakaa :)

          1. Formičky si poukladáme na nejaký malý plech a naplníme šľahačkou buď pomocou lyžičky alebo nejakej lopatky. Naozaj vôbec nevadí keď sa netrafíte presne do formičky, výsledok bude taký istý :)
          2. Uhlaďte vrch, aby bol pekný rovný, a zvrchu posypte s trochou škorice.
          3. Teraz to už len stačí dať do mrazáku cca na 1-2 hodinky :)
          4. Ak ich už vyberiete z mrazáku, a nebudú sa dať vybrať z formičky, tak ich nechajte na 5 min. v teple, a potom vám už bez problémov pôjdu vybrať :)



 Na výrobu pravej horúcej čokolády budeme potrebovať: minimálne 70% čokoládu a mlieko.

          1. Rozpustíme si čokoládu vo vodnom kúpeli.
          2. Keď už bude rozpustená tak pridáme pol hrnčeka mlieka a už len stačí preliať do hrnčeka, hodiť tam šľahačkovú vločku, a hneď máte spríjemnený večer :)







Tento rok, keď sme piekli perníky, už ma prestalo baviť zdobiť vždy len tie isté motívy, tak som sa rozhodla že to chce zmenu. Našla som si na Pintereste rôzne inšpiratívne obrázky, išla som tvoriť, a takto to dopadlo :)






Pozor! Od 1.2.2016 sa adresa tohto blogu zmení na natalyslifeblog.blogspot.sk :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára