nedeľa 17. januára 2016

Skiing in the Low Tatras


Ahojte!
Nuž, prázdniny sa skončili a moja škola sa rozhodla, že nám ešte nebolo dosť, tak nám predĺžili prázdniny ešte o jeden týždeň. Išli sme totiž na Lyžiarák :) Počasie bolo úplne super, počas celého pobytu nám krásne svietilo slnko, takže sme si zájazd naplno užili. Veď čo môže byť lepšie než stráviť týždeň lyžovaním s kamarátmi :) Veľmi by som sa chcela už konečne naučiť snowboardovať, no kvôli nedostatku inštruktorov som tento týždeň strávila na lyžiach. Bohužiaľ som nemala možnosť zobrať si so sebou aj foťák, fotila som mobilom, tak dúfam že nebudete sklamaní a užijete si tento príspevok rovnako ako aj tie ostatné :)











Nezabudnite, že od 1.2.2016 sa adresa tohto blogu zmení na natalyslifeblog.blogspot.sk :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára