sobota 2. januára 2016

Budapest parks in winter

Ahojte!
Keďže sú tie prázdniny a máme kopec času, tak sme sa rozhodli, že s rodičmi navštívime Budapešť. Ja osobne milujem toto mesto! Milujem na ňom úplne všetko, uličky, pamiatky, obchody, atmosféru, a milujem tu aj parky. Keďže už sme boli v Budapešti niekoľko krát tak sme len tak v rýchlosti navštívili vianočné trhy (ktoré trvajú až do konca roka), a išli sme sa poprechádzať po parku. Počasie bolo úplne úžasné, cítila som sa ako keby som prišla do iného ročného obdobia. Bolo teplučko, pekne svietilo slnko, no žiaden sneh :(. Trošku neobyčajné na to že je zima nie? Ah áno, mám šál väčší ako moja hlava:) ja milujem šály tak som sa rozhodla kúpiť si niečo neobyčajné, je hrozne príjemný taký ako srsť. Milujem ten šál :)













Pozor! Od 1.2.2016 sa adresa tohto blogu zmení na natalyslifeblog.blogspot.sk :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára