nedeľa 6. decembra 2015

Recycled skirt and candle holders from one sweather


Ahojte!
Už dlhšie mi stál v skrini môj sveter, tak som sa rozhodla ho nejak zúžitkovať, a teda vyrobiť sukňu a svietniky :) Viem, že teraz je jednoduchšie radšej kúpiť nejakú vec, jednak vám to zaberie možno len 5 min kým danú vec vyberiete, no ja si myslím že nikdy nič nenahradí ten pocit keď viete, že ste to vyrobili sami, s láskou. Dúfam že sa Vám tieto nápady zapáčia, a vyrobíte si ich, určite potešia aj kamarátov pod stromčekom :)

SUKŇA

  
Na výrobu sukne budeme potrebovať:
krajčírsky meter, šijací stroj, nožnice, kriedu, špendlíky, gumku (najlepšie 5 centimetrovú), a samozrejme starý sveter.

           1. Prevráťte sveter na ruby.
            2. Prv si premyslite, akú dlhú sukňu chcete mať. Ja využijem celú dĺžku svetra od výstrihu až po spodný patent. Krajčírskym metrom si odmerajte dĺžku svojho pása- pás vašej sukne. Tam kde chcete mať pás si pozapichujte špendlíky.


           3. Odstrihnite si rukávy a vrchnú časť zo svetra. Rukávy si ešte niekde odložte, z tých potom budeme vyrábať svietniky.
           4.  Teraz si vlastne nakreslíme ďalšie časti sukne- boky. Ak vám to pomôže, môžete si predkresliť kriedou, a potom na tom mieste prišpendlíme.
           5. Mal by nám vzniknúť nejaký takýto tvar. Nebojte sa, to ešte nieje konečný stav sukne. Pre spresnenie si prevráťte sukňu naspäť a vyskúšajte si ju, kým ju ešte neprišijeme. Ak treba, tak si ju zúžte, vylaďte nedokonalosti a hor sa na šitie! Šijeme na miestach kde sme si poukladali špendlíky- po bokoch a na vrchu kde pôjde gumka.



           6. Po zošití bokov či už ručne alebo strojom, natiahnutí gumy do pásu, už len odstrihneme zvyšky 1 cm od stehu a máme hotovo!



Tu máte pár nápadov, ak neviete k čomu by mohli túto sukňu zladiť :)




SVIETNIKY


Musím sa vám priznať, nemyslela som si že to bude až tak dobre vyzerať :) No keď som svietniky dokončila a dala do nich sviečku, môj názor sa radikálne zmenil. Vážne tieto svietniky vyzerajú veľmi efektne, navodia u vás doma takú vianočnú atmosféru :) Toto diy je vážne veľmi jednoduché, aj keď sa na prvý pohľad zdá že to je zložité :) Odporúčam vám vyrobiť si viacero veľkostí, z obidvoch rukávov vyjdu 4 svietniky.

Budeme potrebovať:
zaváraninové sklá, nožnice, tavnú pištoľ a rukávy zo svetra :)

          1. Rukáv svetra si navlečieme na zaváraninové sklo, a prilepíme vrchnú časť.
           2. Teraz si vlastne prilepíme aj spodnú časť, a zvyšky odstrihneme :)








Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára