nedeľa 27. decembra 2015

My pop art inspired life

Ahojte!
Všimla som si že už dlhšiu dobu sa mi páči pop art. Pre tých kto nevie, hlavným predstaviteľom pop art-u je Andy Warhol. On je proste dokonalý! Milujem jeho štýl, zmýšľanie, diela, jeho cit pre farbu... Bol to naozaj veľmi originálny človek. Málokto vie, že jeho rodičia sú slovanského pôvodu, no presťahovali sa do Ameriky za lepším životom, tam sa aj Andy narodil. Jeho najznámejšie diela sú plechovky Campbelli, Marylin Monroe, no vo svojich dielach nestvárňoval iba ju. O vytvorenie diela ho požiadali aj mnohí americký prezidenti, slávny John Lennon, kráľovna Elizabeth II, Michael Jackson a ďalší. Svojou originalitou sa zapísal do histórie nielen pop artu, ale aj Slovenska či Ameriky. Keďže vždy niečo vytváram vo Photoshope, rozhodla som sa skúsiť vytvoriť niečo podobné, ako robil on. Na môj vkus sú príliž farebné, no on svoje diela robil farebné, tak prečo nie :)





Som veľmi rada že som mala možnosť navštíviť aj jeho múzeum u nás na Slovensku, v Medzilaborciach. Toto múzeum bolo postavené z iniciatívy jeho synovca, jedno múzeum už je v Amerike. Bolo tam fakt super! Ešte viac som pochopila jeho zámer, diela a zmýšľanie. Snažili sa to urobiť tak, ako by to Andy Warhol chcel. Použili jeho diela a dali ich na tapety, urobili rôzne optické klamy... Podarilo sa mi urobiť pár fotiek, tak dúfam, že sa vám budú páčiť a že sa tam raz pôjdete pozrieť, vážne to stojí za to! Fotila som skôr také jeho netradičné diela, ktoré nie sú všade po internete. Museli sme mať obuté návleky na topánkach, tak sa prosím nezľaknite :) Určite odporúčam ísť navštíviť toto múzeum :)







Andy ma inšpiroval natoľko že som sa rozhodla vytvoriť si taký malý inšpiratívny kútik s pohľadnicami ktoré som si kúpila v múzeu. Postup je veľmi jednoduchý. Stačí si z korku vyrezať tvary aké chcete (ak nie ste zručný v kreslení, vytlačte si ten tvar na papier a potom jednoducho obkreslite na korok) , pomocou papierovej lepiacej pásky nafarbiť tieto korky (aby ste mali ostré a rovné čiary) , a potom už len obojstrannou lepiacou páskou prilepiť o stenu, zapichnúť tam nejaké fotky (pohľadnice) a máte hotovo :)