utorok 8. decembra 2015

Christmas countdown idea


Ahojte!
Dneska vám ukážem krátky a rýchly návod ako si spríjemniť čakanie na Vianoce. Magnetická farba môže byť použitá aj ako tabuľová farba, to znamená že na ňu môžete kresliť kriedami a potom jednoducho zmazať vodou- ako bežnú školskú tabuľu. Ja som si vyrobila tri drievka- na prvé si každý deň píšem koľko dní ešte zostáva do Vianoc, na druhé si s magnetkami pripínam papieriky na ktorých je napísané čo mám urobiť, načo nemám zabudnúť, a na tretie som si vymyslela svôj vlastný dizajn, na ktorom je napísané Ahoj zima :) Je to len na vás aký dizajn zvolíte, dá sa s tým kadejako vyhrať.


Budeme potrebovať: Magnetickú farbu( moju som kúpila v Pantha Rhei), drievko, farebné kriedy a štetec, poprípade magnetky a papieriky.
           1. Natrieme si drievka magnetickou farbou. Naneste minimálne dve vrstvy a pred každým ťahom farbu poriadne pretrepte aby sa čiastočky železa dostali aj na vrch.
             2. Teraz si už len napíšte na drievka čo chcete a máte hotovo!






Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára