streda 4. novembra 2015

My new crazy hairstyle

Ahojte!
Už dlhšie som plánovala, že by som si mohla dať farebné ombré, no nikdy som sa na to neodhodlala. Keďže teraz bol Halloween a rozmýšľala som, akú masku zvolím, napadlo ma, že mám šancu začať a dať si konečne to ombré. Prv to bolo len na skúšku, len cez Halloween, no zapáčilo sa mi to, a rozhodla som sa nechať si to... Sú niektorý ktorý sú proti, niektorý ktorý sú za, no mne najviac záleží na tom, aby som sa v tom ja cítila dobre, a aby sa to páčilo mne. Veď prečo by sme sa mali riadiť názormi iných? Noste len to, čo sa páči Vám. Keď aj vy náhodou rozmýšľate o tom, že by ste si trošku urobili zmenu s vlasmi, určite odporúčam :) JUST BE YOURSELF












PS: Ak chcete vedieť ako si urobiť farebné ombré, dajte mi vedieť dole do komentov :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára