sobota 14. novembra 2015

How to take perfect photos



Ahojte!
Dneska som si pre vás pripravila pár tipov, ako urobiť dobré fotky či už na instagram alebo len tak pre radosť z fotenia. Sú to moje osobné postrehy, podľa týchto tipov fotím aj ja :) Dúfam že vám pomôžu pri fotení :)

1. Inšpirujte sa! Veľmi dôležité pri fotení klasických alebo umeleckých fotiek je inšpirovať sa, napr. z instagramu ak sa vám páči niekoho profil a chceli by ste mať podobný profil, skúste sa zamyslieť nad tým čo by ste mohli zmeniť aby ste aj vy mali taký pekný profil resp. fotky.

https://www.instagram.com/naty_topi/


2. "Zlatá hodinka" nastáva hodinu po východe a hodinu pred západom slnka. V tento čas vznikajú veľmi zaujímavé fotky. Túto som fotila hodinu pred západom slnka :)





3. Slnečné lúče. Veľmi sa mi páči, keď cez fotku prechádzajú slnečné lúče. Mnohí fotografi tvrdia, že sa nemá fotiť oproti slnku, no ja som pravý opak. Podľa mňa je takto fotka oveľa zaujímavejšia :)



4. Západ slnka <3 Ak náhodou zastihnete nejaký krásny západ slnka, nebudte lenivý a rýchlo ho odfoťte. Ja som bohužiaľ párkrát tak neurobila lebo sa mi nechcelo vyťahovať foťák, ale už som sa poučila :)



5. Správna kompozícia je pri fotení veľmi dôležitá. Ak fotíte nejaký objekt, najlepšie vyzerá ak ho na fotke neumiestnite presne do stredu.



6. Správne pozadie je taktiež veľmi dôležité. Vždy si musíte rozmyslieť, aké pozadie zvolíte, prípadne pozadie ktoré sa hodí ku oblečenie osoby ktorú fotíte. Bez dobrého pozadia by nebola dobrá ani fotka.


7. Siluety <3 Milujem fotky oproti slnku!



Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára