štvrtok 26. novembra 2015

GOODBYE autumn HELLO winter

Ahojte!
Jeseň sa nám už pomaly končí a už o menej než mesiac tu máme Vianoce, potom Nový rok, a ani sa nenazdáme a už budeme maľovať veľkonočné vajíčka. Čas plynie neskutočne rýchlo, a preto by sme si mali užívať každý jeden moment nášho života. Ani sa nestíhame len tak pozastaviť, pomaličky sa poprechádzať a vnímať tú jesennú atmosféru. Ja osobne mám veľa krúžkov, od tých tvorivých až po športové. Veľmi ma bavia, bez nich si svoj život neviem ani predstaviť :) Zdalo by sa, že sa všade len ponáhľam, nemám na nič čas, no vôbec to tak nieje. Neexistuje žiadna výhovorka, žiadna prekážka. ak niečo chcete, tak to skôr či neskôr dosiahnete resp. stihnete. Vždy si nájdem čas na tvorenie, na stretávanie sa s mojimi kamarátmi, fotenie a v neposlednom rade aj na blogovanie. Tieto fotky som fotila keď bola ešte jeseň v plnom prúde, takže aj ja teraz tak trošku spomínam :) Skúste aspoň na 5 min. ľahnúť, uvarte si fajný čajík a zaspomínajte si na pekné chvíle ktoré ste cez túto jeseň zažili. Tak si ešte užite posledné jesenné dni a aj tento príspevok :)













Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára