piatok 30. októbra 2015

Fall room decorations

Ahojte!
Dneska som si pre vás pripravila ďalšie jesenné diy, ktoré do vašej izby zaručene dodajú aspoň trošku farby, originality a jesennej atmosféry. Aj keď tak nevyzerajú, sú vážne veľmi jednoduché a zvládne ich každý! Super na tom je, že materiály zoženiete vo voľnej prírode, či už v parku, na záhrade alebo na stromoch pod vašim blokom.

 

GIRLANDA ZO ŠIŠIEK

 
    Na výrobu budeme potrebovať:
       Šišky (mne v pohode stačilo 10), akrylové farby (rozmiešané s bielou ak chcete pastelové farby tak ako to mám ja), bavlnku alebo nitku.

            1. Namáčame si šišky do akrylovej farby- musí jej tam byť viac, aby sa šiška mohla pekne namočiť.


             2. Ďalej si rozostavíme šišky na zem v takej vzdialenosti, v akej ich chceme mať, a vedľa nich si položíme nitku alebo bavlnku. Sárke sa očividne páčia :)
               3. Teraz si vlastne na každej šiške urobíme dvojitý uzlík, a tým ich vlastne aj prichytíme k našej šnúrke. Proces opakujeme, až kým nemáme prichytené všetky šišky.



TEKVIČKY

  

Na prvú tekvičku budeme potrebovať:

   Teda malú tekvičku (kľudne môžete túto metódu využiť aj na normálnu veľkú tekvicu), akrylové farby- ktoré si neskôr zmiešame s bielou aby nám vznikli krásne pastelové farby, štetec alebo špongiu, lepidlo Herkules, trblietky a papierovú lepiacu pásku.

       1. Papierovú lepiacu pásku si nalepíme do vzoru, aký chceme mať potom aj na tekvičke. Ja som zvolila pásik.
        2. Špongiou alebo štetcom nanesieme na tekvičku akrylovú farbu. Ja som si rozmiešala fialovú s bielou a vznikla mi takáto krásna pastelová fialová.
         3. Tou istou farbou si namaľujeme aj stopku tekvice.
           4. Odlepíme papierovú lepiacu pásku a necháme aspoň na 30 min zaschnúť. Nič si nerobte z toho, ak sa vám nepáčia rohy po odlepení pásky. Nemusí to byť dokonalé :)
           5. Po 30 minútach s tenkým štetcom nakreslíme pásik lepidla, a posypeme ho trblietkamy.



Na druhú tekvičku budeme potrebovať:

  Teda tekvičku, lepidlo Herkules, tenký štetec a trblietky- najlepšie by podľa mňa vyzerali zlaté, ale keď nemáte, tak použite iné :) Toto diy je vážne veľmi veľmi ľahké a efektné. Trvalo mi asi dve minútky :)

       1. S lepidlom si nakreslíme bodky po celej tekvičke a posypeme ich trblietkamy :)


Na tretiu tekvičku budeme potrebovať:
    Samozrejme tekvičku, lepidlo Herkules, tenký štetec a trblietky rôznych farieb.

            1. Lepidlo si nanesieme po stranách tekvice. Môžete dať lepidlo aj na každú, no ja som dávala na každú druhú :)
             2. Posypeme trblietkamy :)




PS: Ak ste aj vy ten tip, že sa vám chce niečo tvoriť, no nemáte nápady a nechce sa vám robiť niečo zdĺhavé ale naopak niečo rýchle a ľahké tak kliknite na môj pinterest. Tam nájdete kopec rôznych inšpirácií ktoré motivujú aj mňa pri vytváraní rôznych diy :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára