sobota 26. septembra 2015

3 t-shirt makeover ideas




Ahojte!
Dnes som si pre Vás pripravila 3 návody, ako si oživiť jednoduché jednofarebné tričká.

TRIČKO s gombíkmi  
   Čo potrebujeme:
Teda, potrebujeme samozrejme tričko, ihlu, niť, nožnice a nejaké pekné gombíky (zoženiete ich v rôznych tvorivých obchodoch, galantérii).

      1. Gombíky si poukladáme na miesto kde ich prišijeme.
      2. Prišívame gombíky. Ja som si potom poukladala gombíky nad tričko aby mi nezavadzali :)



      3. Tamtararám, hotovo :)


TRIČKO s nažehľovačkou
    Potrebujeme tričko, nažehľovacie papiere (tak isto sa dajú zohnať v tvorivých obchodoch), nožnice a žehličku.

      1. Najprv si predkreslíme nápis/motív na obyčajný papier. Ja som si vybrala nápis hello.
      
        2. Položíme si nápis na tričko a potom nad papier dáme nažehľovací papier (ja mám trblietkový :). Môžete si svoj nápis vyskladať aj z rôznych farieb nažehľovacích papierov.
       3. Pri prekresľovaní z papiera na nažehľovací papier musíme dbať na to, aby sme prekreslili opačne, teda miesto hello "olleh".  Najlepšia a najosvedčenejšia metóda je položiť si papier na okno a tak veľmi ľahko dosiahnete želaný výsledok :).

         4. Keď už máme prekreslené, vystrihujeme.
         5. Teraz už len prežehliť a je hotovo. Nezabudnite, že matnejšia strana musí byť pri nažehľovaní otočená smerom ku tričku a nie opačne, inač si môžete pokaziť žehličku :)



TRIČKO s nášivkou
     Budeme potrebovať tričko, nožnice, taviacu pištoľ, ihlu, niť a 3 rôzne farby látok, ktoré doma nájdete. Vôbec nezáleží na farbách, nášivka môže byť aj nereálna :).

         1.Ako sa hovorí "To najlepšie nakoniec". Možno sa to bude viacerým zdáť ťažšie, ale verte mi, je to veľmi ľahké a všetci to určte hravo zvládnete :). Tak teda začneme tak isto, ako pri predchádzajúcom tričku, načrtneme si to na papier. Budeme vyrábať nášivku oka, ktorú si potom môžete našiť (alebo respektíve nalepiť) kde len chcete :) Všade vyzerá dobre.
          2. Teraz si načrtneme oko aj na prvú látku, čiernu, a vystrihneme si ho.
        
          3. Načrtneme si očné bielko na bielu látku, a vystrihneme.
         4. To isté urobíme aj s dúhovkou, načrtneme si ju na látku a potom vystrihneme. Ja som použila riflovinu, lebo sa mi zdála najzaujímavejšia z látok, ktoré som doma našla :).
         5. Teraz si len poskladáme a zlepíme taviacou pištoľou jednotlivé vrstvy na seba, a vualá, máme nášivku :).



     6. Nášivku môžete nalepiť (našiť) na tričko, alebo kdekoľvek inde:) Oko vynikne všade.

Tak Vám prajem príjemné chvílky pri tvorení, a budem rada ak mi napíšete dole do komentárov ako sa Vám tento druhý post páčil :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára